• VTEM Image Show
  • VTEM Image Show
  • VTEM Image Show
  • VTEM Image Show
  • VTEM Image Show
  • VTEM Image Show
  • VTEM Image Show
  • VTEM Image Show
  • VTEM Image Show
 
Sodelovala: Robert Hren, Tadej Krevh
 
Za nami je druga dirka letošnje sezone - Lisca Open 2019.
Od Winter Cupa nisem nič letel, le delal na kondiciji in tako sem bil precej željan letenja.
 
Dan 1
Dirka se je začela v petek in od doma smo odrinili proti Lisci v precej žalostnem vremenu.
Ampak na srečo je vreme postajalo vedno boljše ko smo se bližali Celjskemu koncu in tako
je postalo jasno da bomo zelo verjetno leteli vse tri tekmovalne dni. Štart so zaradi SV 
vetra postavili na Kopitnik, simpatično vzletišče nad Rimskimi Toplicami.
V zrak smo se spravili okoli 13.ure in zaradi občasnega prekrivanja se je bilo kar težko
pobrati na optimalno višino. Nekateri so startali izpod baze na 1900m, nekateri smo bili
nekaj nižje na okoli 1600m. Na žalost je bila prva točka proti vetru, tako da je bilo treba
pazljivo izbirati linije in šparati z višino, saj je bila pot do točke večinoma v senci.
Skupina je desno od mene dobila neko dviganje, ampak glede na močan čelni veter sem ocenil
da je bilo preslabo in sem rinil naprej na sonce, kar me je nagradilo s solidnim dviganjem,
ki mi je omogočilo obrniti prvo točko in ker je bil pod mano tudi greben, sem računal, 
da mi bo pomagal pri vrnitvi. Žal je veter spodaj pihal vzporedno z grebenom in je šlo samo dol.
Tako sem se znašel ob koncu grebena nizko, ampak ker je bil Jošt pred mano, sem videl da
tudi nižje dobro dela in sem potem na prečnem grebenu našel sprva nulco, ki je prerastla v 
0.3m dviganje in kasneje v 1m dviganje. Kasneje se mi je pridružil še en tekmovalec in sva
skupaj poiskala močnejše dviganje v bližini in uspela priti na 1700m. Treba je bilo obrniti
Malič, kjer je čakalo lepo 4m dviganje do višine dneva 1950m, nakar pa še en skok v veter nad
ravnino v smeri Lisce, katerega smo zaradi pazljivosti v prvem delu odleteli v skupini,
potem pa sem začel samostojno naprej proti Celjski koči, naslednji obratni točki. V tistem
trenutku sem videl, da sta imela do takrat vodilna Tomaž in Rok nekaj težav z iskanjem termike,
zato sem se odločil vreči v zavetrno, prisojno pobočje, ki me je nagradilo z lepim 3m dviganjem.
Natankal sem višino do vrha dviganja in z lahkoto obrnil sicer kar neugodno obratno točko.
Spet je bilo treba v smeri proti Maliču, in potrebno je bilo le še eno dviganje. Tega je 
dalo mesto Laško in cilj je bil zagotovljen. V ciljnem doletu me je prehitel Bojan za 30sec, 
ampak zaradi boljših leadingov sem zmagal dan. V cilju je bilo vsega 8 pilotov, ostali so 
po težavah pristali zunaj.
 
Dan 2
Veter se je obrnil na bolj južne smeri in start je bil tokrat na Lisci. Teren mi je 
bolj kot ne, neznan, zato sem se v zrak spravil relativno hitro in se malo razgledoval 
in užival v pogledih. Dviganja so bila solidna, do nekje 3m, višine pa okoli 1500m, kjer 
je bila močna inverzija. Start mi ponovno ni uspel najbolje, ampak sem že v prvem legu 
uspel nadoknadit višino z boljšo linijo, saj je večina letela po ravnini, sam pa sem se 
pomaknil bolj proti hribom. Tako sem bil v bližini prve točke že med prvimi in tako je bilo
vse do tretje točke, kjer sem zgrešil eno dviganje in so mi prvi trije ušli. Zgodba se je
obrnila pri četrti točki, kjer sem videl da ima Jošt lepo prednost pred ostalimi, sam pa sem
se znašel na drugem mestu, treba pa je bilo prečit široko dolino med Lisco in Celjsko kočo,
ki je bila ponovno obratna točka. V suhi termiki in kakšnih 1000m na terenom je lahko samotno
prečenje dolin kar tricky, ampak sem našel dobre linije in že sem priključil hribe pred Celjsko 
kočo. In ko sem že mislil, da je dan rešen in da bom z lahkoto našel dviganje, sem imel malo
smole in potonil nizko v ozko zajedo pod Celjsko kočo, kjer sem reševal let kakšnih 150m nad 
tlemi in se oprijemal vsakega dviganja. Po kakšnih 15min sem le uspel splezati ven, vendar
se je večina pilotov že zapeljala preko mene in me prehitela. Od tu naprej ni bilo več nič
zahtevnega, le še ena obratna na Maliču in pristanek v Rimskih Toplicah. Na polnem gasu sem
vsaj v doletu uspel prehiteti nekaj tekmovalcev in tako dan zaključil na 12.mestu. V skupnem
seštevku sem tako padel na 2.mesto, 5 točk pred Tomaža in okoli 60 točk za Bojana.
 
Dan 3
Nebo je bilo čisto, nobene visoke oblačnosti kot dan prej. Napovedana je bila suha in 
močna termika do 2000m. In močna je bila. Lepa, močna, široka in na trenutke zelo turbulentna 
dviganja so omogočala zelo visoke hitrosti. Dejansko smo na 43km tasku povrteli le 2 stebra. 
Štartal sem spet zelo povprečno in tako imel cel čas vodilno skupino pred seboj in je nikakor
nisem mogel ujeti. V njej je bil tudi Tomaž, ki mi je v skupnem seštevku dihal za ovratnik in 
vedel sem, da bom moral nekaj postoriti, sicer bom izgubil drugo mesto. Priložnost se je 
ponudila pri predzadnji obratni točki, ko je bil Tomaž še kakšnih 600m pred mano. Do obratne 
točke je bilo zelo turbulentno in je bilo treba konstantno popuščati gas. Tomaž in vsi ostali
vodilni (razen Jošta, ki je ril nizko pod nami, ob grebebu), so se kljub zadostni rezervi 
višine za končanje taska, odločili, da bodo pot proti zadnji točki nadaljevali nad hribi. Sam
sem v tem videl priložnost in se pomaknil nad ravnino, kjer sem predvideval, da bom ob manjši
termični aktivnosti lahko manj popuščal in tiščal gas do konca. Odločitev se je obrestovala,
in v cilj sem priletel kakšnih 30sec pred Tomažem, kar je zadostovalo, da sem zmanjšal njegov
naskok v leading točkah na vsega 4 točke. To je pri včerajšnji razliki 5 točk pomenilo, da
sem ohranil 2.mesto. Jupihej! Joštu se je gemblanje ob grebenu izplačalo in je zmagal,
ostali prvih 6 pa smo prileteli v cilj znotraj ene minute. Bojan je bil malo pred mano, 
kar je tudi pomenilo, da je zmagal tekmovanje.
 
Končni rezultati:
 
Top100 World Pilot Ranking

Tole je pa verjetno prvič v klubu? Hvala 1000x za podporo :-)

© 2014 Društvo Adrenalin